Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Firma: Bodenhoffs Bageri Aps

Branche: Bageri

CVR nr.: 21061883

Adresse: Finsensvej 54, 2000 Frederiksberg, Danmark

Mail: info@bodenhoffs.dk

Telefon: +4538862297

Etableret: 1. august 1963

Betaling

Kortgebyr

Bodenhoffs opkræver ikke gebyr på betalingskort.

På bodenhoffs.dk og i vores butikker kan der betales med:

Dankort, Visa/Dankort, Mobilepay, VISA Electron, eDankort, MasterCard, Visa, JCB & Maestro 

Afhentning

Kager & Brød der bestilles på hjemmesiden, bliver afhentet i den aftalte butik på..

Finsensvej 54, 2000 Frederiksberg

Bellahøjvej 106, 2720 Vanløse


Borups Allè 126, 2000 Frederiksberg


Strandvejen 64A, 2900 Hellerup


Matthæusgade 50, 1666 København V.


Tårnbyvej 51, 2770 Kastrup


Nordens Plads 12, 2000 Frederiksberg

Herlev Torv 27, 2730 Herlev

OBS: Vi leverer gerne fra bageriet til din gadedør. Pris afhænger af hvor vi skal levere til.

Ved levering er der ikke garanti for, at varerne leveres på valgt leveringstidspunkt, varerne leveres i tidsrummet 15 minutter før eller efter valgt leverings tidspunkt.

Dog priser København ca. 100,00 kr op til 250, resten af Sjælland fra 300,- til 2200,-

Vi levere kun på Sjælland, levering uden for Sjælland kan kun ske via aftale med butikken.

Bestillinger til dags dato.

Ved bestillinger til dags dato tages der forbehold for at en bestilt vare kan være udsolgte. Hvis dette skulle ske forholder vi os retten til at substituere den bestilte vare til noget lignende. 

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)

Købelovens mangels regler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler på bodenhoffs.dk har du reklamationsret. Det betyder, at har du en klage, så skal du helst samme dag eller senest dagen efter klage over den afhentede varer.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor max. to dage efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er det en lagkage, så tag et billede af problemet, gem gerne kagen.

Afbestilling af forudbetalte kager

På selve dagen: Afbestilling er ikke muligt på selve dagen, som man har bestilt kagen til. Man kan derfor ikke få et tilgodebevis eller få redunderet sin bestilling.

Dagen før: Man kan få et tilgodebevis eller få rykket ordren af kagen til en anden dato. Man kan ikke få refunderet sin betaling

2 dage før: Man kan få et tilgodebevis eller få refunderet sine penge.

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)

For at du kan indgå aftale med os på bodenhoffs.dk, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn

Adresse


Telefonnummer


E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at sikret os den varen gives til dig.

Personoplysningerne registreres hos Bodenhoffs Bageri Aps og opbevares i fem år (af regnskabsmæssige årsager, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og Leder for Finsensvej for Bodenhoffs Bageri Aps har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige på bodenhoffs.dk er Charlotte Bodenhoff.

Vi opbevarer ikke kunde oplysninger krypteret.

Vi transmitterer ikke kunde oplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til bodenhoffs.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos Bodenhoffs Bageri aps har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Bodenhoffs Bageri Aps via info@bodenhoffs.dk.

Force Majeure

Vi tager forhold for udefrakommende problemer og ting som vi ikke selv har kontrol over.

Fortrydelsesret

Da Bodenhoffs Bageri udelukkende leverer fødevarer er der ingen fortrydelsesret i henhold til Forbrugeraftaleloven § 18, stk. 2, nr. 1.