Handelsbetingelser

 

Generelle oplysninger

Firma: Bodenhoffs Bageri Aps
Branche: Bageri
CVR nr.: 21061883
Adresse: Finsensvej 54, 2000 Frederiksberg, Danmark
Mail: info@bodenhoffs.dk
Telefon: +4538862297
Etableret: 1. august 1963

 

Betaling

Kortgebyr

Fra 1. oktober 2011 må betalingsmodtageren viderefakturere gebyret fra alle internationale kreditkort til forbrugeren. Det gælder både dansk og udenlandsk udstedte Internationale kreditkort. Dette er f.eks. Mastercard, Visa (ikke Visa/Dankort), American Express, Visa Electron og Maestro m.fl.

  • Et dansk udstedt internationalt kreditkort vil pålægges gebyr på 0,75% af købssum
  • Et udenlandsk udstedt kreditkort vil være pålagt gebyr på 1,4% af købssum


Bemærk!

Gebyret dækker den faktiske pris, vi, som butik, betaler for at få indløst kortbetaling hos Nets (PBS). 
Bilka videre fakturerer kun det beløb, der opkræves os. Der er IKKE nogen del af beløbet, som tilfalder Bilka!


Følgende kort er ikke omfattet af regler/gebyrer:

  • Dankort er ikke et internationalt betalingskort
  • Visa/Dankort er ikke påvirket af gebyrreglerne, når kortet bruges i Danmark. Inden for landets grænser er det et Dankort og er ikke omfattet af gebyrreglerne. Bruger du kortet i udlandet, vil der pålægges gebyr alt efter regler for pågældende land/betalingsmodtager
  • Internationale debetkort - også udenlandsk udstedte debetkort. Internationale debetkort er f.eks. Visa Electron, Maestro, Master Debit

 

På bodenhoffs.dk kan der betales med:
Dankort, Visa/Dankort, VISA Electron, eDankort, MasterCard, Visa, JCB, American Express og Diners

Afhentning

Kager & Brød der bestilles på hjemmesiden, bliver afhentet i den aftalte butik på..

Finsensvej 54, 2000 Frederiksberg
Bellahøjvej 106, 2720 Vanløse
Borups Allè 126, 2000 Frederiksberg
Strandvejen 64A, 2900 Hellerup
Matthæusgade 50, 1666 København V.
OBS: Visse produkter kan mod betaling leveres (pris oplyses efter aftale)

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler på bodenhoffs.dk har du reklamationsret. Det betyder, at har du en klage, så skal du helst samme dag eller senest dagen efter klage over den afhentede varer. 

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to dage efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er det en lagkage, så tag et billede af problemet, gem gerne kagen.

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)

For at du kan indgå aftale med os på bodenhoffs.dk, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at sikret os den varen gives til dig.

Personoplysningerne registreres hos Bodenhoffs Bageri Aps og opbevares i fem år (af regnskabsmæssige årsager, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og Leder for Finsensvej for Bodenhoffs Bageri Aps har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige på bodenhoffs.dk er Charlotte Bodenhoff.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.

Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til bodenhoffs.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos Bodenhoffs Bageri aps har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Bodenhoffs Bageri Aps via info@bodenhoffs.dk.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@bodenhoffs.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

 

Force Majeure

Vi tager forhold for udefrakommende problemer og ting som vi ikke selv har kontrol over.


Fortrydelsesret

Da Bodenhoffs Bageri udelukkende leverer fødevarer er der ingen fortrydelsesret i henhold til Forbrugeraftaleloven § 18, stk. 2, nr. 1.